Kalenderluke nr 19. Julegavene som varmer.

Hjemmelagde julegaver er de som varmer mest. Alle typer gaver betyr noe, men når man ser at folk har lagt noe i det, brukt av sin dyrebare tid, da varmer det ekstra kjenner jeg. Jeg var så heldig å få en blanding av kjøpte og hjemmelagde gaver ifra min fadder, som jeg er så utrolig glad i. Tenker tilbake til da jeg var konfirmant. Ja, nå som du har blitt konfirmant så blir det ikke mer julegaver og bursdagsgaver. Dette er ofte ganske vanlig, da det blir jo ganske mange til slutt. Så jeg husker jeg slo meg til ro med at nå blir det færre gaver å få ifra tanter, onkler og faddere.

 

 

Men den søte og gode fadderen min greier ikke å holde seg. Hun gir meg stadig vekk gaver. Til påske kan hun finne på å gi meg påskeegg. Til jul eller bursdag kan det også komme en overraskelse. Denne gangen fikk jeg bursdagsgave, og hun hadde satt sitt preg på noe av det.

 

 

Så lite skal til for å glede meg. Et kort hadde vært nok for min del, men så er det så hyggelig å få det lille ekstra også. Har du lagd noen hjemmelagde gaver i år kanskje? I kalenderluke nr 12 viste jeg dere noe hjemmelagd julepynt vi lagde da jeg var på besøk hos fadderen min, Ann Bente. Se bilder på linken her.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg