Kalenderluke nr 21. Slik blir det magemuskler av.

De fleste av oss har kanskje vært der at vi har hatt stor tro på at situps gir 6 pack. Jeg husker selv jeg lå å stuegulvet og forsåvidt på barndomsrommet mitt og tok situps Men man lærer på lenge man lever. Man skal uansett ikke slutte med å trene magen, så derfor tenkte jeg å vise dere en mageøvelse som tar skikkelig. Med ekstra vekt bli øvelsen komplett.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

 

Her kan man gå opp og ned, men også fra side til side for å ta for seg de skråmagemusklene. Jeg trener mage så og si hver eneste gang jeg trener, men jeg varierer veldig på hvilke mageøvelser jeg utfører. Ellers så trener vi magen på svært mange øvelser, selv om vi ikke nødvendigvis utfører en såkalt Sit Up.

 

Så med god variasjon med ulike øvelser, og et normalt sunt kosthold, har jeg merket mer synlig magemuskler. Det er nesten så jeg skal si at mørk sjokolade hjelper, uten at jeg skal påstå det. Men, det har i så fall ikke skadet å spist mørk sjokolade nesten daglig.

 

Hvilken mageøvelse klarer du deg ikke uten? Kom gjerne med dine beste tips til magetrening.

 

 

#Jul #Brazfit #Trening #Treningsklær #Tights #Sponset #Reklame #Sponsor #Motivasjon #Rabatt #Instagram #mage #abs #fitness #fit #trondheim #3t

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg