Randi Annette har blitt en bedre utgave av seg selv.

I skrivende stund holder jeg på med å steke to brett med knekkebrød. Jeg er skikkelig sliten og trøtt, selv om klokken er rett over sju. Jeg kjenner at forberedelsen til norskprøven jeg hadde i dag har tatt mye energi. Og ikke minst dette rushet som er på jobb i disse dager. Men, nå er det ikke lenge igjen til det blir juleferie, og litt mindre lekser enn hva det er til vanlig, så nå gleder jeg meg skikkelig til å sove ut og senke skuldrene.

 

 

 

Men, jeg liker jo å kjenne på at jeg lever og at det skjer ting rundt meg. Jula er jo noe for seg selv, og det hører med at det er litt stress i hverdagen. Det viktigste er å unne seg å slappe av og ikke stresse med det som ikke trengs å stresse med. Det er ingen tvil om at jeg har forandret meg mye de siste to årene. Før måtte alle gavene være på plass og jeg skulle aller helst ha syv sorter til jul. Julepynten skulle også være på stell. I år har jeg litt lys og kanskje to grånisser som står på stuen og i gangen.

 

Jeg må si jeg liker den nye utgaven av meg selv. Forsatt glad i å trene og stå på kjøkkenet, men langt mer roligere og mindre stresset. Noe sier meg at jeg har blitt langt mer avslappet. Lenge lever latskapen. Eller, jeg er vel tvert i mot lat, men jeg stresser i så fall ikke like mye nå som før. Nå blir det knekkebrød til kvelds, og dersom du vil ha oppskriften, finner du den her.
Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

 

#Oppskrift #Knekkebrød #Hjemmelaget #tips #Inspirasjon #Helse #Næring #Korn #Fokus #onsdag #jul #frokost

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg