Endelig kom snøen. Masse bilder fra dagens aktivitet.

Endelig kom snøen til Sistranda på Frøya, og dette var etterlengtet, spesielt for barna. Selv greier jeg meg i grunn uten, men jeg skal innrømme at julen trenger snø. Og barna trenger snø. Det er jo så godt å leke seg utendørs for så å komme inn i varmen. Selv om det snødde godt da vi var ute, benyttet jeg anledningen til å skape litt minner ved å ta bilder.

 

William sa noe riktig som liten. “Andi er jette sterk”. Jeg er altså tante Andi, men nå sier han Randi Annette. Også husker jeg da han sa, “Andi er min elskling”: Med svensk dialekt blir jo dette ekstra sjarmerende.

 

 

Jeg og Saga lo og koset oss selv om resten hadde gått inn. Det å fly er noe jeg også synes er morsomt. Dagens trening.

 

 

 

 

 

 

Tante Andi, Randi Annette.Det er morsomt skape minner sammen og ikke minst se at barna setter pris på mitt selskap. Håper dere har hatt noen fine dager, og at dere har lekt dere litt i snøen. Det er jo kos det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg