Forsinket julaften og rabattkode.

Nå er jeg tilbake i Trondheim igjen, og jeg må si det var godt å komme hjem til seg selv, selv om jeg kunne fint ha vært i havgapet mye lengre. Jeg reiste ganske tidlig ifra Frøya, og jeg sov nesten i to timer på bussen, noe som var utrolig godt. I Trondheim regnet det minst like mye som det gjorde på Frøya. Med en utrolig tung bag og en pose i den ene armen, var det ikke de koseligste tankene som strømmet igjennom hodet mitt. Føttene var våte av regnet, og jeg måtte i tillegg handle inn litt mat og drikke, så det ble ytterligere en pose å bære på.

Lykken når jeg kom hjem var synet av alle gavene jeg ikke tok med meg i jula. Alt skal jo tilbake til Trondheim igjen, så jeg er glad jeg lot resten ligge.

 

 

Inneholder sponsede lenker.

 

 

 

 

 

Jeg kunne pakke opp alt ifra kjøkkenredskaper til pynteting. Så det er ingen gaver jeg ikke får til å bruke, så det var kjempe kjekt. I et øyeblikk gikk det opp for meg at jeg hadde en gave stående en annen plass som jeg nesten hadde glemt.

 

Og det var denne. En tante av meg sa at gaven var spiselig, men om jeg hadde mye å bære på, så kunne jeg la den stå igjen i leiligheten. Så da gjorde jeg det.

 

Servietter og kransekake. Og penger. Utrolig kjekt altså. Nå har jeg en hel kake for meg selv, men jeg tror nok mye av den kommer til å havne i fryseren, så jeg har den til en fin anledning.

 

Toppen av kransekaka, så fikk jeg en pakke i fra min sponsor Brazfit. For å se nærmere på klærne jeg fikk så finner du tightsen her, og toppen her.

 

Ellers vil jeg benytte anledningen til å informere dere om at Brazfit har 25% på hele nettbutikken til og med i morgen, altså nyttårsaften. Bruk denne koden, christmas25 som gir dem hele 25 % på alle varer + fri frakt. Link til nettbutikken her. 

 

Nå skal jeg om litt stikke på trening. Håper dere får en fin dag og at dere ser fram til det året 2017 har å by på. Ellers vil jeg informere om at du kan følge meg tettere ved å følge min instagramprofil, @Randiae og min egen bloggside på facebook, som du finner her,

 

#Jul #Brazfit #Trening #Treningsklær #Tights #Sponset #Reklame #Sponsor #Motivasjon #Rabatt #Instagram #personligtrener

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg