Nissepreik og trening.

Nok en gang skulle jeg slite med å finne ut hvilken dag det er. Hjernecellene jobbet noen ekstra sekunder i dag for å finne ut hvilken dag det var. Jeg måtte tenke tilbake. Nyttårsaften var på lørdag, og jeg greide da å finne ut at det var mandag. Det vil si en kort uke for min del, da jeg har fri på onsdag og fri til helgen. Det må jeg si passet meg utrolig bra.

 

Sponset innlegg.


 

 

Selv om jeg ikke starter på jobb før klokken tolv, ble det ikke trening fra morgenen av, fordi den skal jeg ta i kveld med ei venninne som jeg skal verve inn på 3t-ilsvika. Så da skal vi ta oss en treningsøkt sammen der i kveld. Som dere ser på bildet nedenfor, så får man fri innmelding og gratis trening til og med 1 mars. Og jeg som melder inn personen, får 250kr inn på min 3T-konto som jeg kan bruke på proteinbarer, trenngsklær, Nocco ect, som de har i resepsjonen. Så vil du jeg skal melde deg inn, så er det bare å ta kontakt. Du kommer til å elske 3T-Ilsvika, som er mitt andre hjem.

 

 

Så når det ikke er trening fra morgenen av, så skjønner dere sikkert hva jeg gjorde – nemlig studerte. Jeg stod opp kvart over åtte og begynte med lekser etter en dusj som var nødvendig for å ikke ha en trang til å krype under dynen igjen.

1 time studier, 1 time med vasking av kjøleskap, kjøkken, støvsuging og rydding. Det er fortsatt litt støv her og der, og litt nisser her og der, men det plager meg ikke. Jeg fikk noen nisser som er store og flotte som har nisselua trengt nedover øynene så det er bare en diger nese som stikker fram igjennom skjegget. De skal pakkes vekk til helgen, for jeg orker ikke å rydde vekk noe som helst før jeg har tatt norskprøven som er på fredag. Det er ikke snakk om mer enn to nisser og noe rødt som ligger frem, så det skriker ikke akkurat jul her. Og da tenker du sikkert at det tar meg to minutter å pakke de vekk. Du har nok rett. Men, jeg er litt lat på enkelte ting. Tro det eller ei.

 

 

Men, nok nissepreik for i dag. Nå skal jeg på jobb. Husk å melde dere inn i 3T så kan vi sørge for å få en god helse sammen i året 2017. Ønsker dere ellers en super dag.

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg