Kroppen snudd på hodet – sukker cravings.

Sukker cravings – dårlig vane.

 

Er det noen tvil om at folk sitter med litt dårlig samvittighet etter juleribba som ble spist, i tillegg til alt det andre? Det er ikke noe tvil, spør du meg. For det ser jeg og hører mye av, enda det er noen uker siden. Men, det er samtidig så trist. For jeg tror ikke den uka med mye kalorier i pluss har så mye å si. Ja, det gjør at vi kanskje legger på oss noen kilo, men så farlig er det kanskje ikke. Jeg for min del kjenner så klart på at jeg får lettere lyst på noe søtt og mat generelt, på grunn av at kroppen har vært vant med å hele tiden spise noe. Men, jeg prøver å være bevist på det, men ikke på en overdreven måte.

 

 


 

 

Jeg tror jeg har spist noe som har vært søtt nesten hver dag siden midten av desember og til forrige uke. Kjeks, kake og sjokolade, bare for å nevne noe. Kun for at kroppen har vært vant med det. Istedenfor å gå på en smell med å slutte tvert 1 januar, gikk jeg heller gradvis. Noe jeg er glad i for i dag. Jeg kjenner meg selv såpass godt, at jeg kan ikke bare våkne opp en dag å  si at nå er det nok. Da blir fristelsen desto større. Mine erstatninger de siste dagene når søtsuget har meldt seg, har vært russiner, yoghurt eller te. Selv om den sjokoladesausen som står inne i skapet står i fare for å bli satt på høykant inn i kjeften min – til tider. Stay strong.

 

Jeg skrev dette innlegg i går som jeg vil du skal lese. Det er en tankevekker for mange, inkludert meg selv. 

 

 

Ha en fantastisk fin dag videre.

 

#Kropp #Sommerkroppen #Hysteri #Fit #FItness #Posering #Helse #201#vinter #Styrke #Styrketrening #Fokus #Blogg #Treningsblogg #side3 #trdby #Trondheim

-Randi Annette-

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg