Kroppen min tåler ikke NOCCO.

Dette ble ingen suksess for min del. Synd men sant. Jeg synes de typene jeg har smakt fra NOCCO har vært gode, men det er bare et vesentlig problem. Og det er at jeg ikke tåler det. Jeg blir mildt sagt helt propell av å drikke det. Uansett om jeg har trent hardt, sånn type holderpååbesvime trening, så opplever jeg etter en boks NOCCO at jeg kunne ha gjort det samme igjen. 

 

Det vil si, jeg får hjertebank og alt for mye energi. Jeg føler meg uvell etter NOCCO, rett og slett. Så de boksene her måtte jeg bare kvitte meg med. Synd men sant.

 

Jeg fikk tatt litt bilder og lekt meg med redigering før de forsvant da.

 

Det er to energidrikker jeg tåler, som jeg vet. Det er Redbull og Burn. Men, nå blir det ikke no(CCO)e Nocco for min kropp. Energidrikke drikker jeg kun de gangene jeg sliter med å holde øya åpne. Det vil si, når jeg sitter med studiene. Stort sett greier jeg meg men en kopp kaffe eller to, men dersom det ikke frister, så blir det en boks med ren energi. Jeg er ikke noe stordrikker når det kommer til kaffe eller slike energidrikker. Kaffe drikker jeg nesten hver dag, og da 1 til maks tre kopper. Energidrikke blir det kanskje en boks å måneden, maks to. Så det er ikke så mye.

 

Jeg tror slike energibokser som NOCCO er IN for tiden. Det smaker godt og det gjør helt klart susen. Men, drikker man NOCCO på grunn av at det inneholder BCAA, så har jeg oppfattet det slik at det er lik så greit å drikke en proteinshake etter trening. Men, nå sier jo folk til meg at jeg heller kan stikke hjem å steike egg og kylling istedenfor å drikke den proteinshaken også da. Så ord mot ord blir det kanskje like vel i en slik setting.

 

Slik jeg har lært meg å kjenne kroppen min, så foretrekker jeg å gi den en proteinshake rett etter trening, fordi måltidet etter økten får jeg ikke i meg før minst 45 minutter etterpå. Men, noen av oss kan vel kanskje være enig om å være uenige.

 

Hva med deg, reagerer du på noen energidrikker?

 

#Nocco #energi #trening #Helse #burn #Redbull #BCAA #protein #proteinpulver #trondheim #adressa #Omtale #fitness #fit #januar #fit #abs

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Energidrikker og blir det de er..
      Dyrere løsninger på det vi ellers får i oss.
      Selv drikker jeg gjerne Nocco i blant, men mest fordi den gir meg en oppkvikker. Jeg reagerer nok ikke like rått som du, men jeg bruker mer bcaa til vanlig og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg