Det går ikke en treningøkt uten denne sportsshaken.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ligger å er spent på dagen som kommer når det gjelder trening. I går kveld lå jeg langt over en time uten å få til å sove. Grunnen var at jeg gledet meg skikkelig til å trene tabata, klokken halv syv i dag tidlig. Og hvor er logikken liksom?! I det jeg var på treningen så kjente jeg at dette kom til å bli hardt. Jeg holder et jevnt tempo hele veien, og det er enkelte øvelser som er mer krevende enn andre. Noe som er bra da det gir utfordringer. Men, det hadde ikke skadet med to timer til med søvn heller.

 

Sponset innlegg.

 

Tvert jeg åpnet øynene braket det løst i magen. Jeg var sulten. Og en så krevende økt som jeg hadde i vente, kan jeg ikke utsette meg for uten å ha fylt opp lagrene mine med god energi. NOKA Sport Shake er da kjekk å ha. Jeg har 2 dl vann i en shaker, og 5 måleskjeer med pulver. Rister godt i ca 8 sekunder. Så er det bare drikke, for så å dra på trening.

 

Smak av sjokolade.

 

 

Eller vanilje.

 

Bruk Noka Sport Shakes når du vil:

  • Øke din yteevne og kapasitet betydelig
  • Forbedre dine blodverdier betydelig
  • Ha en komplett sammensatt næring
  • Kontrollere balansen mellom muskler og fett

 

 

I dag hadde jeg min tredje treningsøkt så langt. Det kan bli 5-6 økter denne uka. Målet er 5, så får resten bli en bonus. Ønsker dere en fortreffelig dag videre.

 

#Sport #Sportshake #Noka #Diett #Nokadietten #sponset #Reklame #Sponsor #Trening #Næring #Protein #Proteinrik #Restitusjon #Shake #Inspirasjon #Motivasjon #Progresjon #Kosthold #Tips

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg