Året 2016. Del 5.

 

Da er jeg ved slutten av året 2016, og dette er et enkelt sammendrag over hvordan november og desember var. 

 

 

Jeg husker jeg hadde en forferdelig hodepine, noe jeg hadde inni mellom. Drakk kanskje lite vann og manglet litt søvn. Ikke godt å vite, men vondt, det var det.

 

Sponset innlegg.

 

Jeg fant litt leseglede, noe som var bra med tanke på at jeg hadde og har fortsatt fordypningsoppgaven min å tenke på. Bøkene er lest ut, og nå er det bare å få ned gode ord på papiret.

 

 

Jeg fant meg en ny treningspartner som er like apekatt som meg. Det var morsomt. Vi trener hver tirsdag og fredag sammen klokken 06.00. Skikkelig tidlig, men så morsomt.

 

 

3T-Ilsvika inngikk et samarbeid med meg.

 

 

 

 

Julebordsesongen kom. Jeg var på to julebord. Et julebord meg jobb, og et med Trondheim Ju Jitsu Klubb.

 

 

Jeg delte en video på et blogginnlegg som gir dere en TRENINGSBOOST.

 

Jeg hadde bursdag 22 november. Der jeg ble 28 år UNG. Jeg takket de som tok seg tid til å komme innom.

 

 

Så skulle jeg feires.

 

 

 

 

 

 

Da var det julebord. En kjap shoot meg meg og kjæresten min.

 

 

 

 

 

 

Juleverksted på Stjørdal til min fadder <3

 

 

 

Jeg ble oppgitt av enkelte mennesker. De som ikke tar hensyn og de som tenker kun på seg selv. Jeg prøver å gjøre en forskjell, noe jeg blogget om i et innlegg som du kan lese her.

 

 

 

Slik kommer du deg over dørstokkmila.

 

 

Jeg delte et RÅTT og tøft treningsprogram.

 

Og jeg fikk en gave ifra en kunde av meg. En bok som jeg skulle ønske jeg hadde mer tid å lese på.

 

 

 

 

Mine favorittsjokolader. Eller, i så fall dersom jeg skal være litt sunnere………

 

 

Hehe. Ja, denne var litt morsom. Da ei dame sa jeg var noe av det fineste hun hadde sett – da jeg var ute på byen. Hele historien kan du lese her.

 

 

 

 

Julaften som ble feiret på Frøya med kjæresten min og hans familie.

 

 

 

Trening ble det også i jula.

 

Så ble det feiring av nyttårsaften her i Trondheim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takk for året 2016 og de som gjorde året mitt så fantastisk bra. Dersom dere gikk glipp av de andre innleggene om året som har gått, så kan dere finne de på linkene under. Ha en fortsatt fin lørdagsskveld.

 

* Året 2016. Del 1.

* Året 2016. Del 2.

*Året 2016. Del 3.

*Året 2016. Del 4.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg