Restday og kokkelering.

Du deilige søndag. Er det flere enn meg som liker søndager? Det er mange grunner til å like søndager, og jeg har i dag funnet min største grunn.

 

Jeg har nå trent fem ganger denne uka, og jeg er ganske støl da jeg har trent andre ting enn det kroppen har vært vant med. Så zombie-gangen min kommer nok ikke til å forsvinne med det første.

 

Sponset innlegg.

Etter så mye hard trening, trenger kroppen hvile. Jeg sov til klokken ti i dag, og stod ikke opp før klokken var eleve. Det er utrolig lenge til å være meg. Så utrolig godt å ligge uten å stresse over noe som helst. 

 

Etter en deilig frokost med smoothie og NOKA musli, satte jeg meg ned med arbeidsplanen som gjelder fra i morgen. Litt effektiv må jeg være. Og ikke nok med det, men jeg og kjæresten min holder også på med å tilberede kalkun som er ferdig om tre timer. Vi var inne på tanken å invitere folk til middag, men det å være ene og alene fristet enda mer. Det er ikke det at vi snakker så mye sammen eller nødvendigvis gjør mye sammen. Men, bare det å være sammen alene og ha det litt stille, er utrolig godt. Pluss at han reiser i morgen igjen, og da blir det nesten to uker til neste gang jeg ser han. 

 

Nå skal jeg sette meg ned med litt lekser, før jeg skal lage waldorfsalat og saltkokte poteter.

 

 

Hva skal dere gjøre i dag da? Gå på ski, gå en tur, trene eller bare slappe av? Det er bare å legge igjen en kommentar.

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg