Helg og kurvfest.

Jeg skjønte lite i går når folk sa til meg: God helg da, Randi Annette. Helg ja, tenkte jeg. Jeg får sjeldent helgefølelse når jeg skal jobbe. Da er i så fall fokuset mitt jobb, og helg kommer etter det. Men, stemningen som er på salongen i helgene opplever jeg som magisk – rett og slett magisk. Lite kan vel overgå blide folk som setter pris på tilværelsen og nyter denne herlig følelsen.

 

 


Ja, jeg holder på å gå tom for bilder til bloggen, så jeg trenger sårt en fotoshoot….

 

I skrivende stund har jeg nå jobbet i to timer med den ene skriveoppgaven min som skal inn til i morgen. Jeg har to skriveoppgaver som skal leveres i morgen.  En på 4 sider pluss, og en som har 250 ord. Nynorsk og bokmål er tema. I og med at jeg skal på jobb og kurvfest i kveld, var jeg nødt til å jobbe litt i morgentimene i dag. Skikkelig irriterende å bruke fritiden sin til alt annet enn det jeg egentlig vil. Men, slik er det å studere. Og det er jo verdt hver eneste time jeg sitter med dette, selv om det føles kjipt her og nå, så er det godt når oppgavene er levert inn. Og at jeg forhåpentligvis får en okei karakter.

 

Og når det gjelder kurvfesten som jeg skal på i kveld, så skal jeg lage saltkokte poteter, noe jeg har laget de siste kurvfestene jeg har vært på. Jeg synes det er så fantastisk godt. I kveld skal jeg møte ei venninne som jeg ikke har sett på kanskje to år, og ei jeg møtte sist såvidt i høst. Det ser jeg fram til. Bedre sent enn aldri, liksom.

 

Nå skal jeg sminke meg, koke havregrynsgrøt og kaste meg på sykkelen for å dra på jobb. Håper dere får en fin dag og ikke minst ei god helg.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg