Helt om natten, helt om dagen.

Tidenes kveld var helt klart i går da jeg var sammen med tre strøkne damer på tapaskveld. Det var helt fantastisk – alt ifra maten til selskapet var helt supert. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle bli med ute på byen på grunn av at jeg har lekser og innlevering opp til ørene. Noe skal inn i dag, resten om to uker. Men, det er ikke mye tid til å kaste bort tiden. Men, i og med at jeg føler at livet mitt består av jobb, skole og trening for tiden, så ble jeg med en liten tur ut for å se folk og være sosial.

 

Vel hjem i sengen min var jeg til halv to i natt, så det ble ikke så alt for sent.

 

Nå er det  de viktige gjøremålene som gjelder. Men, så glad jeg er for at jeg ble med ut en tur. Denne opplevelsen lever jeg på en stund nå. Greit å være pliktoppfyllende, men det er samtidig viktig å være sosial og gi litt slipp også.

 

Fortell meg hva du gjorde i går ved å legge igjen en kommentar. Håper dere får en fin søndag <3

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg