7 øvelser fra dagens trening.

Jeg var veldig i tvil på om jeg skulle trene fra morgenen av i dag, eller ikke. Det stod mellom det å stå opp klokken sju, eller ni. Og det endte opp med at jeg stod opp klokken sju, for å dra på trening. Nå er jeg veldig glad for at jeg gjorde det. Jeg tenkte at dere kanskje kunne tenke dere litt motivasjon selv, så jeg skal nå dele programmet jeg kjørte i dag.

 

I dag var jeg flink med å tøye godt ut før treningen, noe jeg skulle hatt diplom for. Jeg er ikke så flink til det, men jeg kan alltids bli bedre.

 

Dagens 7

1.Hipthrust

2. Markløft

3. Hopp sidelengs over stang (ca 30 cm over bakken)

4. Situps

5. Slag på boksesekk

6.Pullups med 5kg, 2,5 kg og egenvekt

7.Dips

 

Nummer 2, 3, 4 og 5 kjørte jeg sirkeltrening på. Uten pause, og tre runder. Fem markløft, 15 hopp, 10 situps, og så mange slag jeg orket. Dette ble en god start på dagen. Det kommer video av noen av øvelsene på Instagram etter hvert. Følg med, @Randiae.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg