Dagens treningstips, V-UPS. En god mageøvelse

Jeg kommer til å legge ut kjekke øvelser fremover, så dere må gjerne følge min facebookside som dere finner link til her, så dere får med dere litt inspirasjon til treningen fremover.

 

Først må jeg få lov til å si at jeg synes det er kjempe tøft å ha en så kul tights som jeg har. Jeg tror ikke jeg har sett noen med en hvit treningstights før, så når jeg fikk denne ifra Brazfit for en tid tilbake, ble jeg utrolig glad. Den er kjempe behagelig på, høy i livet og den sitter som et skudd. Med en nøytral tights som denne, kan overdelen være litt røffere, slik dere kan se på bildene.Behagelige og tøffe treningsklær verdsetter jeg høyt, noe dere også burde. Det hjelper på motivasjonen, samtidig som man føler seg vel.

 

 

 

Inneholder sponsede lenker. Dagens øvelse går på mage, og denne kalles for V-UPS.

 

 

BIldet nedenfor viser startposisjon, og øvelsen utføres ganske enkelt på følgende måte:
Ligg helt utstrakt på ryggen, gjerne på ei matte. Armer og ben heves rett opp, slik at du former en V. Korsryggen skal være i bakken under hele øvelsen, så her må magen kobles på hele tiden. Hev armer over hodet, i det føttene går ned mot bakken. Stram magen hele veien, og unngå å legg armer/ben i bakken, så magen er i spenn under hele øvelsen.
 

 


Train Insane Camo Tank Top. Rabattkode, randiae15 gir 15% på hele nettbutikken. Fri frakt – alltid.
Toppen jeg har på finner dere på linken her.

Denne øvelsen kan gjøres hjemme, utendørs, på treningssenter, i skogen –  ja, over alt.

Flere øvelser kommer, så det er bare å følge med dersom du ønsker inspirasjon. Videoer av enkelte øvelser finner dere på min instagram, @randiae.

 

#trdby #trondheim #Mage #abs #fitness #kropp #helse #brazfit #helse #treningsklær #randiannette #randiae #3t #3ttrening #3tilsvika #inspirasjon #motivasjon #side3 #side2 #nettavisen

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Den tar skikkelig, og etter man har kjørt de samme mageøvelsene over tid, kjenner man det ikke like godt. Derfor er variasjon nøkkelen, tror jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg