Face it – du er ikke lat.

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg sitter her i kveld å føler at jeg er noe jeg egentlig ikke er. Det vil si, jeg føler meg lat fordi jeg tillot meg selv å bare sitte i sofaen hele kvelden i kveld, uten å gjøre noe som helst. Selv om jeg stod opp klokken 05.30 i dag for å trene, for så å komme hjem for å  legge sammen klær. Jeg satte også på en maskin med klær, som jeg etter hvert hengte opp. Og ikke minst, jobbet med studiene. Og enda sitter jeg her å føler meg lat. 

 

Face it, Randi Annette – du er ikke lat.

 

Det varer ikke lenge. I morgen skal jeg prøve meg på en time på 3T-Ilsvika som heter for Dagens Økt. Det blir andre gangen jeg er på denne timen, og jeg tør ikke å tenke på hva jeg har i vente. Sist jeg var med var jeg stort sett ned i kjelleren. Det var tungt på alle måter, men for en herlig følelse det er når det er over, og man kan sitte igjen med verdens beste følelse – mestringsfølelse.

 

Sponset innlegg.

 

For at du skal få et innblikk i hva jeg skal gjøre i morgen på 3T-Ilsvika, kan du se hva det går ut på her:

 

Den første halvtimen vil ha fokus på utførelse og teknikk. Du vil bli presentert for en hensiktsmessig måte å finne din belastning, nivå og skalering av øvelsene på. Siste del av timen vil ha en varighet på ca. 30 minutter, hvorav høyintensitetsarbeidet kan variere alt fra 10-30 minutter, avhengig av oppgaven og pausene. Øvelsene som er valgt ut blir satt sammen, enten som en tidsbasert, eller oppgavebasert økt. Det kan være et visst antall eller flest mulig repetisjoner utført på kortest mulig tid, eller innenfor en gitt tidsramme.

 

Så dette blir tøft, men jeg tar utfordringen. Gjør du?

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg