Foto og langhelg.

Du deilige torsdagskveld. Nå har jeg faktisk tatt langhelg. Fri i morgen, og jeg skal ikke på jobb før på tirsdag. I morgen reiser jeg hjem til pappa, og der har jeg ikke vært siden oktober. Og på toppen av det hele, så skal jeg få se kjæresten min som jeg ikke har sett på to uker. Det er virkelig noe jeg ser framt til.

 

Hva synes dere om bildet jeg redigerte her forresten? 

 

Det har blitt litt mye av det gode, når det kommer til detaljer på bildene mine her på bloggen i det siste. Men, det er jo så gøy med foto. Og for meg finnes det ingen regler. Det viktigste er å ha det gøy.

 

Nå skal jeg se Insider før jeg legger meg. Alarmen ringer like over seks i morgen tidlig, så jeg må nok legge meg før programmet er ferdig. Håper dere får en fortsatt fin kveld <3

 

-Randi Annette

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg