Har du lyst, har du lov. Her får dere oppskriften.

Nå skal jeg straks starte med baksten jeg er så innmari glad i. Nemlig boller og kanelsnurrer. På bildet under ser dere Vegaboller som jeg lagde ved en tidligere anledning her på Mausund. Etter å ha jobbet litt med fordypningsoppgaven min i norsk, trenger hodet en avkobling. så da er baking en perfekt avkobling. 

 

Oppskrift på vegaboller finner dere her.

 

Jeg elsker å unne meg bakst når jeg finner orket og ikke minst lysten til det. Det er jo enkelt og greit å bare kjøpe seg kanelboller og lignende, men det er jammen morsomt å lage det selv også. Hjemmelagd er og forbli best.

 

Været er litt ruskete ute, og da er kaffe, kakao og boller en sikker seier. Treningsfri, baking og kos. Det kaller jeg ei god helg.

 

#oppskrift #boller #bakst #sukker #kanel #kanelboller #vegaboller #tips #Inspirasjon #Usunn #trening #reise #helg #lørdag

-Randi Annette-

 

12 kommentarer

Siste innlegg