En magisk start på dagen på Sistranda.

Magisk. Ja, den kan i så fall beskrives som god, varm og koselig. Det er veldig fint å være tilbake her på Frøya til svigers og min kjæreste. Det er nå fire uker siden sist, og det er like hyggelig å komme på besøk. Det er veldig kjekt å ta en liten tur innom her før jeg reiser videre til Trondheim.

 

Sponset innlegg.

 

 

Dagens frokost var medbrakt, nemlig en pose med NOKA musli. Den er så utrolig god, og jeg har fått flere venner av meg til å teste den, og nå har denne blitt deres favoritt også.

 

Vanligvis drikker jeg ekstra lettmelk, men her hos svigers fant jeg litt vanlig lett melk. Så til denne posen er det bare å bruke den melken du måtte ønske.

1Dl kald melk

1 Pose NOKA musli

 

NOKA anbefaler å la den stå i kjøleskapet i 5 minutter før du spiser, men jeg synes den er god med litt motstand, så jeg spiser den gjerne med en gang.


 

 

Hva er din favoritt frokost? Har du prøvd denne fra NOKA? Følg meg gjerne på min instagram for mer inspirasjon, spesielt når det kommer til treningsmotivasjon, @randiae. Min egen bloggside på facebook finner du her.

 

#noka #Musli #Nokadietten #diett #trening #muskelmasse  #inspirasjon #oppskrift #tips i#vinter #motivasjon #blogg #Trondheim #sistranda #frøya

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg