FIT PÅ MAXTRIM.

 I dag hadde jeg meg en treningsøkt på Maxtrim, på Frøya. Det var veldig kjekt å få inn en økt på 45 minutter, selv om jeg våknet med en innstilling som tilsa noe helt annet. Det fristet ikke å trene, men jeg kjenner meg selv såpass godt, og vet at det skal lite til før gnisten kommer. Jeg skiftet om til treningsklær og lagde en hestehale. Og da var motivasjonen på plass.

 

Det skal liksom så lite til. Det å vase rundt i pysjbukse og et hår som minner om et sovehår gir kanskje ikke den beste motivasjonen. Så da er det kjekt å ha freshe treningsklær som får frem treningslysten.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Dersom du trenger en fornyelse i din treningsgarderobe, må dere bare se om dere finner noe inspirerende treningsklær på nettbutikken til BRAZFIT.

Husk at min rabattkode randiae15 gir 15% på hele nettbutikken. Fri frakt – alltid.

Nå skal jeg spise ribbe, før jeg reiser til Trondheim. Det er vel en fin middag etter trening, ikke sant? Det som er godt, har man godt av.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Åh <3 Tusen takk. Glad jeg har så flotte følgere som setter pris på det jeg gjør. Takk for at du stadig vekk titter innom bloggen min <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg