LYST TIL Å VINNE TRENINGSKLÆR FOR 2000 KR?

Den største og første konkurransen i år for BRAZFIT er nå i gang fra og med i dag, der dere kan være heldige å vinne treningsklær på en verdi på 2000 kroner. Det er helt sikkert ikke bare min drøm å kunne stikke av med en så flott premie. Det er sikkert flere enn meg som er veldig glad i å trene, så da er påfyll på treningsgarderoben svært kjekt.

 

Dette innlegget viser mange av de treningsklærne jeg har av BRAZFIT. De kommer i et viss mengde, som vil si at de produserer f.eks kun tjue stykker av en tights, som da aldri vil komme tilbake igjen. Så her må man sikre seg godbitene før det er for sent.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

Singletter, tighst, jakker og sportsbh er noe av utvalget de har.

 

 

 

 

 

 

Alt dere trenger å gjøre er følgende:

* Følg BRAZFIT på Facebook og Instagram

* Tag og invitere 2 venner til å følge BRAZFIT på Facebook og Instagram

* For hver ekstra person du tagger og som legger seg til som følger på Facebook og Instagram, får man en ekstra sjanse til å vinne. 

 

Alle som deltar er med i trekningen, og vinneren trekkes den 1/3-2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For å se nærmere på nettbutikken, så er det bare å trykke her.

 

Husk at du også kan stikke innom min instagram, @randiae. Der finner du masse bilder og videoer av meg i klær fra BRAZFIT. Ha en strålende fin dag videre, og masse lykke til å konkurransen. Husk at vinneren trekkes den 1/3-2017

 

 

#trdby #trondheim #Mage #abs #fitness #kropp #helse #brazfit #helse #treningsklær #randiannette #randiae #konkurranse #inspirasjon #motivasjon

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg