Dømt til å gå til helvete. Tørt lesestoff og bølger.

Da er jeg tilbake i bartebyen igjen, nemlig Trondheim. Ja, jeg regner med dere skjønte det. Etter en båttur der jeg leste og tok notater av norskboken min, endte jeg opp med å bli farlig kvalm og uvel. Det var fryktelig ekkelt, ja rett og slett grusomt. Jeg ble så kvalm og la meg langflat over flere seter. Jeg måtte konsentrere meg om å ikke kaste opp. 

 

Da jeg kom fram var jeg på butikken der jeg kjøpte meg rundstykke og godt pålegg. Og Mariekjeks og sjokkomelk. Nå føler jeg meg mye bedre. Planen var å stå opp for å trene klokken 06.00 i morgen tidlig, men i og med at formen er som den er nå, så tar jeg treningen på kvelden.

 

 

 

Nå skal jeg se ferdig Kjendis Farmen, så skal jeg legge meg. Satser på at jeg føler meg frisk og rask til i morgen. Enda kan jeg kjenne bølgene. Noe sier meg at jeg ikke er sjøvant. Men, kombinasjonen av å lese om språkhistorie og bølger sier vel seg selv. Det er dømt til å gå til helvete…….

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg