For en fantastisk dag, fra start til slutt.

Jeg må bare få si at jeg er ekstremt fornøyd med dagen her. Den har vært spennende og innholdsrik, ja egentlig fra start til slutt. Og jeg vet ikke nøyaktig hva som gjorde den så fantastisk, sånn egentlig. Men det jeg vet er at jeg har mottatt ord og tilbakemeldinger på enkelte ting som har fått meg til å smile fra øret til øret, og det skulle kanskje ikke så mye mer til enn det. For hva mer kan man da ønske seg? Det å smile, kjenne på en god følelse som noen har sørget for at du skulle få. Ja, den er god den.

 

 

Det startet før jeg dro på jobb. Hyggelige tilbakemeldinger noe jeg vokste veldig på. Også på jobb der jeg hadde en kunde som kunne fortelle meg etter jeg ble ferdig med henne at hun hadde skikkelig frisørskrekk. Jeg var en behagelig og flink frisør. Til meg skulle hun til flere ganger, kunne hun fortelle.

 

Det er noe med det. Når folk ser deg inn i øynene og forteller deg at det du gjør betyr noe. Og da ikke bare noe, men svært mye. Det gir livet mening og det gir i så fall mening å dra på jobb og gjøre den jobben jeg elsker å gjøre. For en gave det egentlig er, det å gi andre en god følelse. Tenk på den du………

 

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Vilde: Var deilig med en slik dag ja 😀 Synes du? Jeg likte helt oppriktig ikke bildet så godt, men jeg hadde ikke noen jeg følte passet inn. SÅ takk for en fin kommentar. Det må jeg få si 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg