​All natural.

Jeg hadde egentlig ikke tid til det å sette meg ned med bloggen i disse morgentimene, da jeg prioriterte det å filme inn en video for norskoppgaven min, og knipse noen bilder av meg selv med 0 sminke. Jeg synes jeg stort sett har tatt bilder der jeg har partysminke, eller meg i treningsklær og minimalt med sminke. Så nå tok jeg lik så greit noen utendørs der jeg ikke hadde noe som helst sminke på. 

 

All natural

 

Så får jeg se om jeg ble fornøyd med bildene, så jeg får vist dere, eller om de blir slettet. Jeg har et naturlig forhold til sminke og utseende, men det er klart jeg føler meg mer vel med sminke, enn uten.

 

Hva med deg? Liker du deg selv best med eller uten sminke?

 

#naturlig #utensminke #ingensminke #sminke #makeup #kropp #Helse #kroppspress #Trondheim #Norge #ansikt #foto #photo #fotoshoot

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Jeg liker meg definitivt best med sminke.. Det er jo egentlig litt trist, men jeg kjenner at jeg blir skikkelig trist dersom jeg ser bilder av meg selv uten sminke. Jeg synes derimot at det er utrolig fint å se bilder av andre uten sminke 😛 Så jeg håper du legger ut bildene av deg 🙂

    2. Kaja Jeanette: Jeg er veldig enig 🙂 Med treningsklær slipper man “billig unna” med å ha lite/ingen sminke. Men, ellers er det helt klart med sminke jeg føler meg fresh. Ja, vi får se da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg