Slå ut håret, det er lørdag

 

Nå kan jeg si det er helg og lørdag. Dagen har gått i ett og det har vært full rulle på salongen. Da er det ekstra godt å ta helg. Jeg er bedt på tre ulike ting i kveld, men måtte rett og slett velge det som var i nærheten, så jeg kommer meg hjem i rett tid, og ikke minst  kjapt. Selv om jeg har lyst til å slenge meg på sofaen og slappe av, så er jeg nødt til å være sosial fordi jeg har så godt av det. Så jeg synes jeg er flink som greier å få meg selv ut litt, selv om dagen har vært hard på sett og vis.

 

 

 

Her har jeg et bilde av ei gal frøken, Randi Annette. Det er ikke så mye annet enn å si at denne jenta trives godt i eget selskap, men hun har godt av å dele sin galskap med andre også.

 

Håper dere får en fin kveld. Jeg skal kose meg med ost, kjeks, vin og øl. Kos dere masse.

 

HUGS.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg