Jeg har hatt en sykt bra dag.

Jeg er så fornøyd med denne dagen at jeg finner nesten ikke ord. Jeg tror det føles sånn fordi jeg har vært så sykt effektiv, og ikke minst hatt de gode samtalene og opplevelsene. 

Dagen startet med trening og studering. Det er liksom det dagene går i. Men, så fikk jeg levert bøker på bibioteket, og rett før fotografering, fikk jeg farget håret mitt. Fotoshooten skulle gjøres litt tidligere, sånn egentlig, men på grunn av en liten endring i planene, fikk jeg tid til å farge etterveksten. Håret krøllet jeg, og sminken beholdt jeg ganske naturlig. Jeg gleder meg til å få se bildene fra shooten, og ikke minst vise de til dere.

 

 

 

Etter fotoshooten hadde jeg en del fargeprosjekter, farging og napping av bryn, klipp og kurbehandlinger. Så nå har jeg fått i meg litt middag, så skal jeg lese litt på norsken igjen, før det blir leggetid.

 

Hva har dere gjort i dag da? Håper dere har hatt en fin dag <3

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg