Morgentrening og konkurranse.

Egentlig skulle jeg ha meg opp veldig tidlig, altså klokken 05.30, så jeg kunne være ferdig med treningen for dagen til omtrent klokken syv, men jeg sov til klokken var halv åtte. Det var litt merkelig å stå opp når jeg kunne ha vært hjem igjen etter å ha fullført en treningsøkt. Men, jeg kjente i går kveld at jeg var så trøtt, og jeg ville ha omtrent åtte til åtte og en halv time søvn. Så da lyttet jeg til kroppen og sov litt lengre.

Jeg har brukt timene før trening til å vaske klær og studere. Kjæresten min kommer til Trondheim om noen timer, så jeg ville gjøre unna mest mulig av leksene til han skulle komme. Litt kjedelig med besøk og sitte med bøkene hele tiden.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

I og med at jeg snart skal på trening, vil jeg samtidig minne dere om konkurransen som BRAZFIT har i disse dager.

 

Alt dere trenger å gjøre er følgende:

* Følg BRAZFIT på Facebook og Instagram

* Tag og invitere 2 venner til å følge BRAZFIT på Facebook og Instagram

* For hver ekstra person du tagger og som legger seg til som følger på Facebook og Instagram, får man en ekstra sjanse til å vinne. 

 

Alle som deltar er med i trekningen, og vinneren trekkes den 1/3-2017

 

Følg meg gjerne på min instagram, og min egen facebookside så du kan holde deg oppdatert.

 

#trondheim #blogger #Blogg #sport #Konkurranse #fitness #kropp #helse #motivasjon #Inspirasjon #Treningsklær #muskler #body #Trening

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg