Tiden flyr -det gjelder å stoppe opp.

 

Jeg aner ikke hva som skjedde med meg i går, men når klokken nærmet seg 22.00, ble jeg så utrolig slapp og trøtt. Jeg la meg ned og sovnet egentlig ikke før en time etterpå, men øyelokkene føltes tunge og slitne. Det var utrolig godt å legge seg tidlig. I dag er det fredag, igjen. Disse dagene går alt for fort. På en måte godt, men på en annen side så kjipt. Jeg føler ikke jeg får tid til å nyte dagene, fordi de rett og slett bare flyr av gårde.

 

 

 


Foto: Nandita Myre Paulsen

 

Opplever du at dagene bare flyr, eller synes du det går veldig tregt? Det har kanskje noe med hva man får fylt opp dagene med og ikke minst om man har noe å se fram til. Jeg for min del har en reise å se fram til. I morgen er det fire uker til jeg skal reise til Gdansk. Det gleder jeg meg til. Men på tross av det, så gjelder det å stoppe opp litt…. Nyte.

 

Håper du har noe hyggelig å se fram til, og at fredagen blir fin. Er det noe jeg er sikker på, så er det at du fortjener det <3

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg