Dagen derpå – still going strong.

Nok en vellykket lørdagskveld. Jeg var ute på livet i går og jeg må få si at jeg hadde det supert.Helt fantastisk, rett og slett. Folk prøvde å skjenke meg, men endte opp med å skjenke seg selv. Noen ville bli bedre kjent, og andre var virkelig på en annen planet. Det er virkelig mye morsomt ute å går, foråsidetsånn.

Jeg er jo livredd for å ende opp fyllesyk, så jeg passer på å ikke innta mer enn tre enheter, ellers er jeg dårlig i tre dager etterpå. T R E dager altså. Det er dert ingen som orker. Så da passer jeg alltid på å holde meg til det, noe jeg kan leve med. Det viktigste er en god fest med god stemning. Da går det egentlig av seg selv.

 

 

 

Om litt skal jeg ute å gå tur, ettersom det er et så fantastisk vær ute. Og frisk luft dagen derpå er heller aldri feil.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg