Fotografering og trimtur. Jeg er fortsatt sjokkert.

Jeg må benytte anledningen til å fortelle dere at alt er bra med meg, men det har kanskje ramla for meg. Jeg kom meg ut for å gå tur, noe jeg aldri gjør. Ikke for at jeg er så sabla lat, men det ligger nok i det at interessen for å gå tur er relativt lav. Jeg må ha en mening med det, og i dag så fant jeg det. Jeg var jo ute i går, og jeg får så dårlig samvittighet dersom jeg ligger inne en hel dag, uten å trekke friskluft. Med meg hadde jeg kjæresten min og kameraet mitt, så da var det litt hyggeligere å komme seg ut. Jeg hadde senest for en uke siden lyst til å ta med meg kamerastativet, kameraet og selvutløseren og ta bilder, men det er så mye hyggeligere å gjøre det sammen med noen.

 

Jeg var ikke i selve bymarka, men nesten.

 

Nå har jeg gått i de bratteste bakkene som bydde på et glatt underlag og et ujevnt terreng, så nå er jeg virkelig klar for våren. Da har jeg faktisk et håp og et ønske om å gå oftere turer. Kanskje de dagene jeg ikke skal trene. Da kan jeg stå opp for å gå meg en liten tur før jeg skal på jobb. Ja,jeg har sagt det før også. Men jeg er overbevist om at det er hyggeligere å gå i skog og mark enn etter veien. Så kanskje det finnes et snev av håp.

 

 

Jeg tok masse flotte bilder jeg skal vise dere senere. Noen portrettbilder, naturbilder og ikke minst noen bilder der jeg ser sånn passe rar ut. Men, jeg tror de kan bli litt kule etter å ha jobbet litt med dem.

 

Herregud så deilig den følelsen jeg har inne i meg er akkurat nå. Det å kle seg godt, gå ut i frisk luft med kjæresten sin. Det var jammen meg godt. Håper jeg kan finne gleden ved å gå mer ut i naturen. Jeg føler meg så glad og frisk etter dette. Det skulle liksom ikke mer til. Fortsatt litt sjokkert over at jeg gik en så lang tur, men det ga i så fall mersmak.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg