Verdivurdering av leiligheten min.

Nå har jeg vært veldig flink altså. Jeg ryddet og vasket litt rundt i går kveld, for om få minutter kommer det to meglere inn døren som skal ta en verdivurdering av leiligheten min. Det er jeg kjempespent på. Leiligheten min er på 70 kvm, 3-roms. Og i det området jeg bor, vet jeg at verdien har steget betraktelig i det siste, så jeg er skikkelig spent. Det er jo greit å ha ryddet og vasket litt så førsteinntrykket blir bra. Det er ikke noe tvil om at det er med på å påvirke.

 

 

 

Dere må krysse fingre og tær for min verdi når det gjelder leiligheten. Så skal jeg smile så fint jeg kan for å øke prisen litt. Ha ha – som om det hadde hjulpet.

 

Ønsker dere alle en fantastisk dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg