Overraskelse og konkurranse.

Jeg våknet av brannalarmen i tolvtiden i natt, og jeg som skulle legge meg like over ti i går kveld og få noen timer søvn. Det gikk rett vest.

 

 

 

Jeg holdt på å sovne på sofaen i sekstiden i går kveld, men jeg dro på trening likevel. Vel hjem som en sliten potetsekk, skulle jeg legge meg til å sove tidlig. Jeg våknet brått av en ulene lyd som jeg ikke viste hvor kom ifra, og stod midt på gulvet som en forvirra kylling og greide hverken å kle på meg eller tenke klart.
Aha, tenkte jeg. Brannalarm. Det betyr at jeg må bare finne noen filler å komme meg ut.

 

Heldigvis var jeg ikke så alt for trøtt da alarmen på telefonen ringte klokken 06.00, og jeg var klar for å trene. Kjære vene, det var uhyggelig å våkne til en brannalarm så brått. Men, heldigvis ikke noe brann da.

 

 

Sponset innlegg.

 

Om litt skal jeg sette meg ned med lekser før jeg skal på jobb. Samtidig vil jeg minner dere på konkurransen som BRAZFIT har gående noen uker til.

 

Den største og første konkurransen i år for BRAZFIT er nå i gang fra og med i dag, der dere kan være heldige å vinne treningsklær på en verdi på 2000 kroner.

 

 

Alt dere trenger å gjøre er følgende:

* Følg BRAZFIT på Facebook og Instagram

* Tag og invitere 2 venner til å følge BRAZFIT på Facebook og Instagram

* For hver ekstra person du tagger og som legger seg til som følger på Facebook og Instagram, får man en ekstra sjanse til å vinne. 

 

Alle som deltar er med i trekningen, og vinneren trekkes den 1/3-2017

 

Følg meg gjerne på min instagram, og min egen facebookside så du kan holde deg oppdatert.

 

#trondheim #blogger #Blogg #sport #Konkurranse #fitness #kropp #helse #motivasjon #Inspirasjon#Treningsklær #muskler #body #Trening #brann #brannalarm

 

-Randi Annette-

11 kommentarer

Siste innlegg