Brudefrisering og jobb.

Wow, nå er jeg skikkelig spent i kroppen og ikke minst sulten. Jeg stod opp klokken syv for jeg måtte lese litt ekstra før norskprøven jeg skulle ha klokken halv ni. Kjære vene, jeg var så nervøs – ja, jeg ble svett. Lærer: Ja, hva kan du si er forskjellen på naturalistisk diktning og realistisk diktning? Hva med Collet, Bjørnson og Kielland? Jeg: Starter bra med følgende øøøøøø og litt ehhhhh.

 

Det gikk overraskende greit med 30 minutters grilling. Nå skal jeg hive innpå litt mat før jeg skal på et hotell i byen å style en brud som skal gifte seg i dag.

 

 

Jeg kommer til å grine. Helt seriøst. Brud er så vakkert. Også er hun en kunde jeg har hatt i kanskje 8 år – om ikke mer.

 

 

Så dette blir nok en givende dag. Jeg skal også farge ei grå/blå i ettermiddag, så jeg håper jeg får tatt bilder før og etter. Da skal dere nemlig få se.

 

 

Ha en super dag da dere. You’re awsome.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg