Brudefotografering og redigering.

Enten så er jeg skikkelig vant med det å stå opp tidlig, eller så holdt med med syv timer søvn i natt. Jeg våknet av meg selv like over syv i dag, men lå å trykket på telefonen en god stund før jeg stod opp. Oppe så ventet det meg bare lekser så da lå jeg like så greit litt ekstra. En stygg uvane egentlig å ligge å trykke på telefonen enn å bare dra seg opp. Jeg var mye flinkere til det før, men det er jo tilfeller det er digg å bare ligge å ikke stresse over det å komme seg opp. Er du ikke enig?

 

 

Nå har jeg gått igjennom bildene av bruden jeg stylet i går, og de skal jeg redigere litt ettersom lyset ble ganske gult. Vi kunne bare oppholde oss på hotellrommet på grunn av at det var et hemmelig bryllup og folk som IKKE skulle vite noe var på det samme hotellet og hotell i nærheten. Så jeg måtte sette bruden i vinduet for å få best mulig lys. Det ble en god stemning og masse latter – for å si det sånn.
Jeg skal sende henne bildene og samtidig spørre om jeg får legge de ut her på bloggen. Det er ikke hver dag jeg har brud.

 

Ellers skal jeg på jobb til sent i kveld, så får jeg ta kvelden som den kommer. Håper dere får en fin lørdag. You’re the best.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg