Randi Annette skeier ut.

Det er så himla godt å sette seg ned nå med god samvittighet og kose seg meg en liten skål med smågodt Jeg var på jobb og det ble overtid, noe som førte til ingen pause og en kjempe sulten mage. Men så morsomt det er å være frisør å møte så mange fantastiske mennesker. De er rett og slett herlige. Godt å elske jobben sin så høyt synes jeg. Det er så kreativt og morsomt. Det å trives godt i sitt yrket og arbeidsplass skal man nemlig ikke ta for gitt.

 

Vel hjem lagde jeg meg middag, og nå skal jeg bare slappe av og se TV og spise smågodt.

 

 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg forberede et blogginnlegg til i morgen, fordi jeg blir borte stort sett hele dagen. Hva koser du deg med i kveld da?

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg