Jeg hopper på toget og reiser vekk på morsdagen.

I disse morgentimene har det gått i det vanlige. Lekser. Jeg har vært litt slapp i det siste, så jeg har ikke turt å trene siden torsdag. Nyser litt og fryser. Det er like så greit å bare ta det med ro tenker jeg. Tre ganger har jeg trent denne uka, så det er ikke så aller verst egentlig. Det har også gått i ett på jobb, så da er det en ting som er førsteprioritet her, og det er å slappe av mest mulig.

 

Vente på toget som skal ta meg med på en reise – en opplevelse.


 

Nå skal jeg om litt ta turen til togstasjonen for å reise vekk for noen timer. Godt å komme seg litt vekk og ikke sitte hjemme å sture hele dagen.

 


 

Jeg hopper på et tog, og lar toget ta meg til et sted. Et sted der jeg kan slappe av, le og føle en varme av ren kjærlighet. Ja, rett og slett der jeg kan føle at jeg blir tatt godt vare på. Hva er vel bedre enn å få en hyggelig invitasjon som dette?

 

 Jeg vil gjerne være sammen med deg på denne dagen. Du er hjertelig velkommen. Kom så tidlig som mulig, jeg vil nemlig ha så mye tid jeg kan få sammen med deg.

Rørende, rett og slett. Noen mennesker er bare av natur av ren kjærlighet. Jeg har kanskje vært uheldig på mange vis igjennom livet. Men nå føler jeg meg heldig som har noen der ute som så inderlig vil dele denne dagen med meg. 

 

Jeg hopper på toget og reiser vekk på morsdagen.

 

#morsdag #mor #Mamma #død #sorg #bilder #foto #tog #sorthvitt #photo #trondheim #Morsdagen #søndag #februar #opplevelse #samfunn #kjærlighet

-Randi Annette-

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg