Og slik ble morsdagen for min del.

Først og fremst må jeg bare få si tusen takk til hyggelige meldinger på facebook og telefonen. De hyggelige kommentarene.. Ja, takk for alt. Jeg er virkelig kjempe glad og ikke minst rørt. Så godt å få sms ifra folk jeg ikke ventet en melding ifra, og de som tok seg tid til å vise at de støtter meg. Dette innlegget gjorde inntrykk på mange, har det vist seg, så jeg er glad jeg valgte å dele den med så mange.

 

Og slik ble min morsdag for min del. En reise med toget som skulle føre meg til et sted. Som jeg også skrev et innlegg om tidligere i dag. Turen gikk til Stjørdal til mine faddere.

 

To pakker var noe jeg tok med meg på reisen. 

 

 

 

 

Et hjerte fylt med søt sjokolade.

 

 

En hjerteformet kurv av kvister og den slags, og en flott blomst med en fin farge og duft.

 

 

Er du sulten? Spurte hun etter hun hadde åpnet gavene hun mente var alt for mye. Jeg var som alltid sulten, så jeg taket ja til hjemmebakt brød, juice og en varm tekopp.

 

 

Jeg var også modell for henne da hun hadde noe hun ville jeg skulle ha på. De bildene skal dere få se litt senere.
Her fikk vi en sporty mann til å ta noen bilder av oss. 

 

 

 

 

Hopp på ryggen min, Randi Annette. Jeg lo og lo.. Og lo. Det var så morsomt og jeg koset meg skikkelig. Kjente kun på en ting – ren glede.

 

 

Så ble det middag. Også ble det kaker, boller, brus og kaffe. Og jeg lærte meg å strikke. Masse morsomt og hyggelig på en og samme dag. For en dag. Et minne for livet, rett og slett.

 

Håper dere alle har hatt en fin dag. En ekstra tanke går til de som ikke har en mor <3 Og de som har vært alene i dag, som kanskje kunne tenkt seg å hatt noen rundt seg. 

 

#morsdag #mor #Mamma #død #sorg #bilder #foto #tog #sorthvitt #photo #trondheim #Morsdagen#søndag #februar #opplevelse #samfunn #kjærlighet

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg