Morgentreningen ble bedre enn forventet.

Ny dag med nye muligheter.  Jeg hadde først alarmen på halv åtte. Men, når jeg la meg endret jeg til syv. Og etter noen få minutter, endret jeg den til halv syv. Jeg tenkte at en liten time fra eller til har ikke noe å si. Så da ble det til at jeg stod opp halv sju og dro på trening til sju. Jeg må si jeg er imponert over hvor mange som faktisk trener så tidlig. Eller, det vil si kanskje 10 stykker da. Men jeg er like vel imponert. Det er flere enn meg som har en travel hverdag, så da er det jo veldig kjekt å starte dagen med en økt.

 

Inneholder sponsede lenker. Dersom du ønsker rabatt på treningsklær, bruk min rabattkode randiae15 som gir 15%.

Besøk nettbutikken direkte via denne linken.

 

I og med at formen har vært litt så som så de siste dagene, kjørte jeg øvelser der pulsen ikke ble så forferdelig høy. Øvelser med stor ball, strikk, manualer og til slutt noen pullups. Det ble omtrent 40 minutter. Veldig innafor. Generelt liker jeg å trene under en time da jeg fort blir sulten, sliten og lei hvis det går mye over det. Da er det bedre å jobbe effektivt og godt når jeg først er på trening. Og på morgenen er det heller ikke noe kø på utstyr og apparater, så det er en god grunn til å få unna treningen så tidlig som mulig.

 

Samtidig vil jeg minne  dere om konkurransen som BRAZFIT har i disse dager.

 

Alt dere trenger å gjøre er følgende:

* Følg BRAZFIT på Facebook og Instagram

* Tag og invitere 2 venner til å følge BRAZFIT på Facebook og Instagram

* For hver ekstra person du tagger og som legger seg til som følger på Facebook og Instagram, får man en ekstra sjanse til å vinne. 

 

Alle som deltar er med i trekningen, og vinneren trekkes den 1/3-2017

 

Følg meg gjerne på min instagram, og min egen facebookside så du kan holde deg oppdatert.

 

#trondheim #blogger #Blogg #sport #Konkurranse #fitness #kropp #helse #motivasjon #Inspirasjon #Treningsklær #muskler #body #Trening

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg