Jeg har shoppa.

Nå har jeg akkurat bestilt meg en ny treningstights. Jeg må si det er vanskelig å velge når det er så mye fint å velge i. Jeg har en god del treningsklær, men jeg som trener såpass mye er nødt til å ha rene treningsklær tilgjengelig til en hver tid.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

Og her ser dere godbiten som er på vei hos meg og min postkasse. BRAZFIT er ganske kjapp med leveringen. Jeg bestilte i dag, så den kan faktisk være her allerede i morgen. I så fall på onsdag. Alltid kjekt med treningstøy som kan være med å gi det lille ekstra.

 

Energy & Power Green Camo Tights

 

 

Besøk nettbutikken direkte via denne linken.

Energy & Power Green Camo Tights

 

 

 

Energy & Power Green Camo Tights

 

 

Denne tightsen kommer til å passe perfekt til denne toppen som jeg har på bildet under.

Ønsker dere alle en super flott kveld videre.

 

 

#trondheim #blogger #Blogg #sport #fitness #kropp #helse #motivasjon #Inspirasjon #Treningsklær #muskler #body #Trening #shopping

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg