Happy valentines day

Kyss, klapp og klem. Hjerte, kjærlighet og det som hører med. Ja, nå er det den dagen som mange hater og elsker. Enten fordi de ikke har en kjæreste, eller at de rett og slett ikke liker å gjøre noe utav dagen. Jeg må si jeg har blitt litt avslappet med tanke på denne dagen, men samtidig så synes jeg dagen er perfekt til å gjøre noe man ellers ikke tar seg tid til.

 

Jeg for min del er i et avstandsforhold, i så fall på en måte. Vi møtes annen hver uke med mindre det dukker opp noe som gjør at det går lengre i mellom vi ser hverandre. I dag kommer han hjem, så jeg regner med det blir en god middag med noe is eller noe sånt til dessert

 

Bildet tok vi selv da vi var i Gdansk i høst.

 

Vi har vært kjærester i 5 år og 7 måneder nå om få dager. Ja, jeg husker nemlig datoen. 17 Juli 2011, ble vi et par. Og jeg tør å påstå at jeg er like forelsket enda, om ikke mer. Vi slipper i så fall å bli lei av hverandre når vi ikke ser hverandre hver dag.

 

Hva med deg? Ferier du denne dagen?

 

#valentines #Kjærlighet #photo #foto #trondheim #kjæreste #happyvalentinesday #happyvalentines #samfunn #blogger #Blogg #inspirasjon

-Randi Annette- 

6 kommentarer

Siste innlegg