Good night valentines.

Her har klokken akkurat passert 21.00, og jeg skal gå å legge meg. Jeg er sliten og trøtt så da er det å legge seg tidlig midt i blinken. Orker ikke å sitte oppe å være trøtt og bare vente til klokka blir innafor det jeg egentlig anser som en grei tid å legge seg på. I morgen har jeg også fri, så den dagen skal jeg nok få mye godt utav, regner jeg med. Kjenner jeg meg selv rett, slår øynene seg opp sånn i åtte tiden, om ikke før.

 

 

 

Håper dere som har feiret denne dagen har fått en fin opplevelse med deres kjære. Om det har vært en venn, kjæreste eller hva det nå enn måtte være. Jeg for min del feiret ikke i år da han ikke kommer til byen før i morgen. Jeg synes det er en fin unnskyldning til å gjøre noe hyggelig med sin kjæreste på denne dagen, så har du gjort noe hyggelig med din kjære, så støtter jeg deg 110% i det.

 

Del gjerne din dag med meg ved å legge igjen en kommentar <3

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Iselin Renée: Så hyggelig da 🙂 Jeg var alene og la meg rett over ni i går kveld. Var super trøtt 🙂 Godt å våkne klokken åtte i dag og føle seg helt uthvilt. Fri har jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg