Studiedag og trening

Som jeg tenkte i går kveld, så kom jeg til å våkne tidlig i dag. Uten alarm på telefonen, greide jeg å våkne tidlig av meg selv. Uthvilt våknet jeg klokken åtte, og da stod jeg opp. Startet med en god frokost og litt TV før det ble å kaste seg over leksene. Fridag fra jobb betyr studiedag.

 

Etter mye skriving, trengte jeg en pause. Hodet føltes tungt og formen ikke helt på topp. Være ute var helt fantastisk  så jeg kunne egentlig ha gått en tur. Men for meg så føltes det mer riktig å komme seg på treningssenteret og løfte litt. Iløpet av den tiden jeg tøyde, kjente jeg at formen ikke var 100%, så da ble det en rolig, men fin økt. Ikke høy puls, men i mitt eget tempo. 35 minutter med trening var nok for kroppen i dag.

 

Klærne er sponset av BRAZFIT.

 

Nå har jeg spist en fantastisk god kalkunsalat med alt ifra avokado til krutonger. Rett og slett en magisk følelse. Og et glass juice til var prikken over i’en. Nå skal jeg over til lekser igjen, før jeg skal på middagsbesøk. Ble nemlig invitert på middag. Da er ikke jeg noe vanskelig å be.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg