Den dagen – med sykdom.

Dette må være en av de første dagene på flere måneder, ja faktisk siden oktober, at jeg ikke har stått opp klokken 06.00 for å trene. Jeg har nemlig en form som er å bli irritert av. Slapp og atter slapp. Jeg har ventet på den dagen skulle komme. Alle rundt meg har vært syk, men jeg har holdt meg bra. Jeg er ikke så syk at jeg ikke kan dra på jobb, men jeg er så syk at jeg ikke kan trene. Jeg får ikke noe utav det å trene i denne formen.

 

Den dagen…. Sykdom.

 

Så ja, det er den dagen. Det er ikke noe fare for at jeg ikke får brukt tiden min til noe annet viktig, tvert i mot. Men, det er jo aldri kjekt å være i dårlig form.

 

Om få strakser skal jeg sykle til jobb i regnet. Regn, regnbukse, sykling og dårlig form byr på at jeg blir veldig fort varm og det kommer til å bli klamt. Hurra.

 

Men, det kunne jo vært så mye verre. Nå skal jeg slå på positive Randi Annette, sminke meg, spise og sykle til jobb.

 

Hold dere friske og raske <3

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg