Et avbrekk.

Når du er på nippet til å bli gal, lei sliten og fortvilet er det uten tvil godt med et avbrekk. Jeg har jobbet konstant i 1,5 time med to ulike tekster som skal inn til i morgen, og nå trengte jeg virkelig et avbrekk. Da er det å blogge en fin måte å koble av på. Selv om det innebærer det å skrive og tenke, så er det uansett på en helt annen måte. Her er det ikke noe krav om å ha hverken det ene eller det andre, så det kaller jeg å senke skuldrene.

Jeg ser ikke så mye fritid på denne dagen, men jeg håper jeg kan få et lite avbrekk iløpet av dagen også. Men, det kommer veldig an på hvor langt jeg kommer med oppgavene mine. De skal nemlig leveres inn i morgen.

 

 


Foto: Silje Bullgård

 

Det er uansett innafor å ligge som et slakt i sofaen med joggebukse, hettegenser og sovesveis. Det kaller jeg en god lørdag. Og det er vel også et avbrekk i seg selv Ønsker dere alle en flott lørdag..

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg