HUSMOREMNE

Håper dere alle har hatt en fin lørdag. Jeg er så utrolig glad over å hatt fri i dag og bare tatt ting etter hvert. Jeg kom meg en tur på trening også, der jeg fikk tynet ut ganske mye. Mer enn jeg trodde jeg hadde i meg, så det var en magisk følelse. Militærpress, foroverbøyd roing, nedtrekk og mageøvelser ble utført i dag. Ikke særlig høy puls, men jeg ble både svett og varm. Deilig å endelig trene litt igjen.

 

Ikke 110% i form, men bra nok til å være et husmoremne i så fall.

 

Dagen har gått i det å gjøre lekser, trene, lekser og lage middag. Jeg og kjæresten min lagde hjemmelagd hamburger, og jeg slo like så greit til med å steke to brett med knekkebrød etter det. Hjemmelagd knekkebrød er så fantastisk godt, så det blir en god kveldsmat.

Ellers har vi både tress is og melkesjokolade som vi kan kose oss med litt senere. Vi har også funnet to filmer som vi har lyst til å se. Dette kaller jeg kvalitetstid på høyt nivå. Jeg skal nyte det helt og fullt ut.

 

Hva gjør du i kveld?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg