Kan du hjelpe meg med et nytt bloggdesigne?

Jeg er så himla lei av det bloggdesignet jeg har på bloggen, så jeg trenger virkelig hjelp til å lage noe nytt. En ny header hadde for eksempel gjort veldig mye, men jeg tror jeg vil ha et helt nytt designe. Dessverre er jeg ikke så teknisk av meg, så dersom du vil, eller kjenner noen, spre gjerne ordet. Jeg fikk dette bildet av en følger som bare hadde lekt seg med et bildet som hun fant på bloggen min. Jeg likte i grunn dette veldig godt.

 

Foto: Nandita Myre Paulsen.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg