SOFAKROKEN.

Jeg har egentlig ikke hatt så mye tid eller ork til å sitte foran dataen min i dag til å hverken blogge eller jobbe med lekser. Så derfor ble det ikke noe blogging før nå heller. Jeg var i en så rar form i dag. Øynene svei skikkelig når jeg stod opp og tok på meg linsene. Jeg hadde også tidenes hodepine når jeg la meg i går, og den var ikke vekk da jeg stod opp.

 

Jeg har hatt fri i dag og det passet skikkelig godt i og med at formen er som den er. Jeg var ute å gikk i en liten time litt tidligere i dag, og frisk luft gjorde virkelig susen. Det ble dagens trim for min del.

 

 Nå skal jeg ligge her i min deilige sofa å slappe av litt. Den er skikkelig god – faktisk.

 

Håper dere holder dere friske og raske, så skal jeg bare ligge her å late meg litt. Jeg håper formen kommer seg og at den ikke slår meg helt ut etter hvert. Sykdom utgår – enkelt og greit.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg