Bollene du bare må ha.

Jeg og kjæresten min bakte boller i helgen, og vi har funnet ut at vanlige boller er ok, og det samme gjelder egentlig kanelsnurrer. Dere skjønner det at jeg fant en oppskrift i mammaen min sin bok påsken i fjor, og siden den gang, har vi funnet ut at det er Vegaboller som gjelder. Det smaker faktisk mye bedre enn kanelsnurrer. Prøv det, og du vil forstå akkurat hva jeg mener.

 

Oppskfiten på vegabollene lenger ned i innlegget.

 

 

 

For å få en oppskrift på vegaboller/ kanelboller, trykk her.

 

Det som er kjekt, er å prøve å lage ulike typer boller av en og samme oppskrift. I går fikk jeg besøk av svigers som skulle overnatte, og da var det greit å by på tre ulike typer. Boller, kanelsnurrer og vegaboller.

Nå ligger det omtrent den mengden dere ser på bildet over, i fryseren. Kjekt å ha noe liggende også – så lenge det varer.
Håper dere tar en titt på oppskriften til mamma og prøver det neste gang dere baker. Dere kommer ikke til å angre.

 

 

#vega #vegaboller #Kanelboller #Oppskrift #Bakst #Hjemmlagd #Tips #Blogg #Kanel #tirsdag #Trondheim #mat #Familie

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg