Makeup og stress.

Jeg trodde jeg hadde så mye tid i dag, men der tok jeg feil. Jeg begynte å sminke meg og kom plutselig på at jeg skulle prøve ut noe. Det tok litt tid. Bare jeg legger om en rutine, det vil si, tilføyer noe så går jo tiden så himla fort. Det greide seg om å legge sminken med en annen teknikk enn det jeg vanligvis bruker, så det viste seg å skulle ta litt tid. Nå skjønner jeg hvorfor jeg har brukt så kort tid med sminken i forhold til mange jenter der ute. Jeg gjør det ikke så komplisert, noe jeg helt klart kommer til å fortsette med. Til hverdags trenger ikke jeg den mest avanserte sminken kjenner jeg…

 

Bildet er ikke tatt i dag. Det er også uredigert. Det kunne fått litt mer opplysning, men lite tid til det nå…..


 

I natt hadde jeg tidenes dårligste søvn. Jeg er sikker på at det skyldes at jeg ikke spiste nok før jeg la meg til å sove. Jeg spiste middag rundt klokken 18.00, og tok en banan i 21.00 tiden. Det var ikke nok, noe jeg også kan forstå. Jeg var i grunn veldig trøtt når klokken passerte halv ti i går kveld, men skulle bare se litt av et program. Det endte opp med at jeg så hele programmet. Ikke var noe trøtt da jeg la meg heller. Makan.

 

Så for å ta igjen det tapte med tanke på mat, kokte jeg meg havregrynsgrøt til frokost så jeg får fylt opp lagrene litt til dagen jeg har i vente. Jeg vet jo at det å legge seg på tom mage ikke er lurt. Men lærer jeg? Nei……

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg