THE BEAUTY AND THE BEAST

Greeeeit. Jeg skal skjerpe meg og ikke la photoshop ta helt av. Men det er jo så morsomt. Nå i kveld hadde jeg ikke peiling på hva jeg gjorde i starten, men plutselig så ble det til noe. Her er det en liten link (les bildet), av hva denne Randi Annette er. Hun har mange roller. Kan være jålete, kan også se litt skummel ut (tror hun selv i så fall..) og helt orginal på trening. Ja, så dette er hele pakken som er Randi Annette.

 

En grei beskrivelse – ikke sant?

 

 

Bildet her er bare for gøy, så det er sagt. Så jeg lover jeg skal roe ned litt etter hvert. Det er bare så himla morsomt å leke seg nå når jeg lærte små triks.
Haha – ja, det blir jammen meg ikke mer moro enn hva man gjør det til selv.

 

#Photoshop #blogg #bloggdesigne #bildet #foto #fotograf #modell #inspirasjon #Motivasjon #fitness #kampsport #Trondheim

-Randi Annette-

 

11 kommentarer

Siste innlegg